Sider

søndag den 21. april 2013

Dåbskager

 
 

 
 
Det er nu ved at være et stykke tid siden vi fik døbt Carl. Men jeg valgte selv at lave dåbskagerne til festen. Og da det var min aller første gang, blev jeg ret godt tilfreds med resultatet, så vil lige vise dem frem her.
 
Jeg bagte selv bundene, og lavede at fyldet fra bunden af. De blev rigtig lækre, og smagte bare helt fantastisk. Mmmh..
Ikke sidste gang jeg har bagt den..
 
Bundene var kakao bunde, let og luftige. Fyldet var Chokolade ganace af mørk chokolade, og himbær mousse. De er alle 3 overtrukket med konditor marcipan, og figurene er også lavet af marcipanen.
Super nemt at arbejde med, og får det samme udseende som fondant. Og så smager marcipan bare bedre! :)
Jeg fik dog lidt hjælp til figurene af en sød veninde! :)
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar